Regulamin
Właścicielem, Administratorem Sklepu oraz podmiotem prowadzącym sklep internetowy pod adresem www.vezzi.pl jest K&T Fashion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Ożarowie ul. Sandomierska 15, 27-530 Ożarów dla której Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi KRS pod numerem 0000468493.
Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów: - pod adresem VEZZI ul. Sandomierska 15, 27-530 Ożarów - telefonicznie pod numerem telefonu 503 388 904 od pon. - pt. 7:00 - 15:00; - poprzez pocztę elektroniczną na adres: kontakt@vezzi.pl - przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
§1
Definicje
- 1. Regulamin - niniejszy dokument określający w szczególności zasady i warunki korzystania oraz funkcjonowania Sklepu internetowego, zasady świadczenia i korzystania z usług oferowanych w ramach Sklepu przez Sprzedawcę, a także wszelkie ewentualne załączniki do niniejszego dokumentu, wymienione w jego treści, stanowiące jego integralną część,
- 2. Sprzedawca – K&T FASHION Sp. z o.o. z siedzibą w Ożarowie, ul. Sandomierska 15, 27 – 530 Ożarów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000468493, NIP: 8631698959, REGON: 260706030,;
- 3. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.vezzi.pl
- 4. Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego www.vezzi.pl w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- 5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna nabywająca Produkty w Sklepie internetowym w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej.
- 6.Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca Produkty w Sklepie internetowym w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej; w przypadku osoby fizycznej za Przedsiębiorcę uważa się osobę fizyczną nabywającą Produkty w Sklepie internetowym w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej.
- 7. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego www.vezzi.pl;
- 8. Kupujący – Klient oraz Konsument łącznie;
- 9. Rejestracja – czynność polegająca na podaniu poprawnych danych, w tym danych osobowych, które są niezbędne do założenia Kupującemu Konta;
- 10. Konto – indywidualny panel administracyjny Kupującego dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym www.vezzi.pl;
- 11. Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym, przeznaczona do sprzedaży na podstawie zawartej przez Sprzedawcę z Klientem Umowy sprzedaży, z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu internetowego;
- 12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży złożoną Sprzedawcy przez Klienta, składane z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu internetowego, zawierające informacje niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.
- 13. Koszyk – forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu późniejszego zakupu;
- 14. Umowa zawarta na odległość - Umowa zawarta na odległość przez Strony, przy braku jednoczesnej obecności dwóch Stron Umowy;
- 15. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktów objętych Zamówieniem, której warunki określa Regulamin;
§ 2
Postanowienia ogólne
- 1. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady funkcjonowania serwisu www.vezzi.pl umieszczonego w domenie www.vezzi.pl w tym ogólne zasady realizacji przez Sprzedawcę usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr.144, poz. 1204)
- 2. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że świadczenie usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną(Dz.U.2002 Nr 144 poz.1204).
- 3. Korzystanie ze Sklepu może się odbywać wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu.
- 4. Przystąpienie do korzystania ze Sklepu oznacza bezwarunkową akceptację i zobowiązanie Kupującego do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- 5. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad , oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- 6. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Kupującemu produktów bez wad.
- 7. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż detaliczna biżuterii sztucznej za pośrednictwem sieci Internet.
- 8. Dla prawidłowego korzystania przez Kupujących z usług udostępnianych w ramach serwisu przez Sprzedawcę, niezbędne jest: połączenie z siecią Internet, posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet, korzystanie z przeglądarki obsługującej język programowania JavaScript i HTML5, a ponadto akceptującej pliki typu cookies, oraz w przypadku Kupujących dokonujących rejestracji, posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
- 9. Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu.
- 10. Sprzedawca obok informacji o obniżonej cenie produktu umieszcza informację o najniższej cenie towaru, która obowiązywała w okresie ostatnich 30 dni.
- 11. Opinie o produktach znajdujące się na stronie sklepu internetoweg nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.
§ 3
Zasady korzystania ze Sklepu internetowego
- 1. W celu pełnego korzystania ze Sklepu internetowego konieczne jest posiadanie Konta. Posiadać Konto mogą wyłącznie zarejestrowani Kupujący.
- 2. Rejestracja w Sklepie jest bezpłatna i dobrowolna.
- 3. Rejestracja w Sklepie następuje poprzez wypełnienie wszystkich wymaganych pól elektronicznego formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie www.vezzi.pl poprzez podanie swoich Danych Osobowych (adres e-mail) zgodnych z prawdą.
- 4. Dokonując rejestracji w Sklepie Kupujący niniejszym oświadcza, że:
- 5. Każdy Kupujący może mieć tylko jedno Konto. Kupujący zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych niezbędnych do logowania. Wyłączną odpowiedzialność za ujawnienie tych danych ponosi Kupujący.
a) zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia,
b) dobrowolnie przystępuje do korzystania ze Sklepu internetowego,
c) dane zawarte w formularzu rejestracyjnym oraz ewentualnie następnie zmienione w trakcie korzystania ze Sklepu są prawdziwe,
d) wyraża zgodę na przetwarzanie ww. danych przez Administratora w celu prawidłowego świadczenia usług określonych w Regulaminie Sklepu, jak również w celach operacyjnych i statystycznych związanych z prowadzeniem Sklepu,
e) wyraża zgodę na otrzymywanie na wskazany w ustawieniach Konta Kupującego adres poczty elektronicznej wiadomości od Sprzedawcy oraz informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu Sklepu,
f) posiada prawo uzyskania informacji o prawie dostępu do własnych danych osobowych oraz możliwości ich zmiany, możliwości żądania zaprzestania ich przetwarzania, możliwości wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych i możliwości żądania ich usunięcia w przypadku, gdy zostały zebrane z naruszeniem prawa bądź wbrew woli Kupującego, lub są już nieprzydatne do celu, do jakiego zostały zebrane;
- 6. Po dokonaniu rejestracji, na podany adres poczty elektronicznej Sprzedawca przesyła potwierdzenie zakończenia rejestracji wraz z linkiem służącym do aktywacji Konta. Z chwilą aktywacji Kupujący posiada możliwość korzystania z Konta, na które loguje się przy pomocy loginu i hasła wskazanego przy rejestracji.
- 7. W przypadku powzięcia wątpliwości, co do prawdziwości lub poprawności danych Kupującego, Sklep internetowy uprawniony jest do ich weryfikacji. W szczególności uprawniony jest do żądania od Kupującego dostarczenia lub okazania w wyznaczonym terminie (nie dłuższym niż 7 dni) dokumentów potwierdzających te dane, pod rygorem odstąpienia od Umowy z Kupującym ze skutkiem natychmiastowym.
- 8. Każdy Kupujący może mieć tylko jedno Konto. Kupujący zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych niezbędnych do logowania. Wyłączną odpowiedzialność za ujawnienie tych danych ponosi Kupujący.
§ 4
Zamówienia
- 1. Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.vezzi.pl.
- 2. Sklep prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
- 3. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
- 4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Kupującego.
- 5. Zamówienie zostanie przyjęte pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu.
- 6. Kupujący może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto poprzez wykorzystanie podanego przy Rejestracji loginu oraz hasła.
- 7. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” Produkt, który zamierza kupić. Wybór Produktów jest możliwy z następujących kategorii: Biżuteria modowa i stal nierdzewna
- 8. Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie Produkty, określić rodzaj wysyłki i formę płatności, a następnie wybrać opcję „zamawiam i płacę” oraz postępować zgodnie z podanymi wskazówkami.
- 9. Po dokonaniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte. Zamówienia złożone w ten sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się wysłanie do Kupującego informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
- 10. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania przez Sprzedawcę e-maila, potwierdzającego fakt wysłania zamówionych produktów.
- 11. Kupujący może wycofać lub zmodyfikować złożone zamówienie telefonicznie pod numerem: 503 388 904 lub e-mailem, pod adresem kontakt@vezzi.pl Nie jest możliwe dokonanie anulowania zamówienia produktu, który został już wysłany.
- 12. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (płatność za pobraniem) – po dokonaniu e-mailowego potwierdzenia dokonania prawidłowego zamówienia
- w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy
- 13. Realizacja zamówienia złożonego w dni powszednie po godzinie 15:00 oraz w soboty, niedziele i święta będzie rozpatrywana w najbliższym dniu roboczym.
- 14. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Kupujący informowany jest przez Sprzedawcę o stanie zamówienia. Kupującemu przysługuje wówczas prawo do podjęcia decyzji w zakresie sposobu realizacji zamówienia poprzez częściową realizację aktualnie dostępnych produktów, wydłużenie czasu oczekiwania bądź anulowanie całości zamówienia. Brak decyzji Kupującego w terminie 3 dni od dnia poinformowania o częściowej niedostępności produktów uprawnia Sprzedawcę do wysłania dostępnych w zamówieniu produktów bądź anulowania zamówienia. O czynnościach wymienionych w niniejszym punkcie Kupujący zostanie poinformowany na wskazany przy Rejestracji adres e-mail.
- 15. Sklep uprawniony jest do niezrealizowania zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący składając zamówienie nie wyraził zgody na weryfikację danych, podał nieprawdziwe dane, w tym informacje dotyczące jego zdolności do czynności prawnych lub z innych powód weryfikacja danych zakończyła się negatywnie.
§ 5
Ceny i warunki płatności
- 1. Wszystkie ceny widoczne na stronach internetowych Sklepu wyrażone są w walucie polskiej i stanowią wartość brutto. Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki.
- 2. Płatności za zamówione produkty można dokonać za pobraniem, przy odbiorze towaru oraz na przedpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, każdorazowo przedkładany informacyjnie zamawiającemu Kupującemu.
- 3. Kupujący dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi dostawy według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
- 4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
- 5. W przypadku braku zapłaty za zamówiony Produkt w terminie 3 dni liczonych od dnia prawidłowo złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania złożonego zamówienia. Nie wyklucza to możliwości złożenia przez Kupującego ponownego zamówienia tego samego Produktu.
- 6. Aktualne ceny oraz wysokość kosztów dostawy przedstawione są na podstronie Sklepu internetowego oraz są widoczne na poziomie Koszyka.
- 7. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość prawa do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania oraz odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu oraz wprowadzania w nich zmian.
§ 6
Realizacja dostawy
- 1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
- 2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, lub na życzenie Kupującego faktura VAT.
- 3. Wszystkie koszty związane z wysyłką Produktów na terenie Polski pokrywa Kupujący.
- 4. Przesyłki zagraniczne są realizowane tylko i wyłącznie poprzez firmę kurierską, koszty wysyłki za granicę pokrywa Kupujący.
- 5. Koszt wysyłki obliczany jest indywidualnie w zależności od wybranej formy płatności, wagi przesyłki oraz wyboru sposobu dostawy. Koszty wysyłki podane są w kwotach brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT, według stawki obowiązującej w dniu prawidłowego złożenia zamówienia.
- 6. Termin realizacji Zamówienia jest wskazany przy danym Produkcie i dotyczy przesyłek realizowanych na terenie Polski.
§ 7
Reklamacje – rękojmia
- 1. Wobec klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej.
- 2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawie o prawach konsumenta.
- 3. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność Towaru z umową istniejącą w chwili jego dostarczenia, która zostanie stwierdzona w okresie do 2 lat od tego momentu.
- 4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w ustawie, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
- 5. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Koszt wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca.
- 6. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- 7. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy lub przewyzszy cenę Towaru, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
- 8. Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.
- 9. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, gdy:
- 10. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży
- 11. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
- 12. brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży;
- 13. Brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży;
- 14. Z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- 15. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
- 16. Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny.
- 17. W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
- 18. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- 19. W przypadku składania reklamacji zaleca się korzystanie z formularza reklamacji umieszczonego na stronie.
- 20. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną .
- 21. Jeżeli Konsument nie zgadza się z wynikiem przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego przez Sprzedawcę, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń.
- 22. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
§ 8
Odstąpienie od umowy – zwroty produktów
- 1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: www.vezzi.pl bądź też listownie na adres: ul. Sandomierska 15 27-50 Ożarów
- 2. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta wraz z produktem, dostępnym również pod adresem https://www.vezzi.pl/odstapienie.pdf lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta.
- 3. Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- 4. W razie odstąpienia Umowa uważana jest za niezawartą.
- 5. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
- 6. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy, od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.
- 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru produktu.
- 8. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że:
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;
- w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności, o czym mowa w pkt. 7 powyżej;
- 9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ 9
Postanowienia końcowe
- 1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu po uprzednim poinformowaniu Kupujących o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed wejściem w życie nowej wersji Regulaminu.
- 2. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
- 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych.
- 4. W przypadku sporów wynikających pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, Strony będą dążyć do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia sądem właściwym jest sąd określony zgodnie z przepisami ustawy Kodeks postępowania cywilnego.
- 5. Niniejszy Regulamin jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie www.vezzi.pl
- 6. Za adres e-mail Sklepu internetowego uważa się kontakt@vezzi.pl, za numer telefonu 503 388 904 za adres korespondencyjny: ul. Sandomierska 15, 27-530 Ożarów
- 7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu jego ogłoszenia.